Jak zrobić omlet i jak zrobić mojito?

Dziś przepisy na śniadanie i imprezowy wieczór. Na śniadanie omlet, a na wieczór drinka mojito. Przeczytaj poniższe przepisy, by dowiedzieć się jak zrobić omlet i jak zrobić mojito.

Drink mojito to orzeźwiający napój alkoholowy z dodatkiem białego rumu. Aby go przygotować niezbędne jest 50 ml białego rumu, 1 limonka, cukier brązowy, mięta, woda gazowana i lód. Pokrój limonkę oraz mięte, dodaj cukier o raz kostki lodu. Całość delikatnie ugnieć. Następnie dodaj rum i całość uzupełnij wodą gazowaną.

Przeczytaj przepis jak zrobić mojito, by dowiedzieć się dokładniej jak zrobić mojito

Aby zrobić omlet będziesz potrzebować 2 lub 3 jajka, szczypiorek, pomidor, paprykę, pieprz, sól.

Wbij jajka do szklanki, wymieszaj z pieprzem, solą i przyprawą kucharek, następnie posiekaj pomidory, szczypiorek i paprykę.

Przyprawione jajka wylej na rozgrzaną patelnię, a potem dodaj posiekane pomidory, paprykę oraz szczypiorek. Możesz także dodać szynki jeżeli lubisz. Całość podgrzewaj aż do całkowitego ścięcia się jajek.

By dowiedzieć się więcej jak zrobić omlet przeczytaj inny przepis jak zrobić omlet

Leave a Reply

