Jak schudnąć po ciąży?

Masz problem ze zgubieniem kilku kilogramów po ciąży? Rozpocznij regularne ćwiczenia i zmień nawyki żywieniowe, a już po tygodniu zobaczysz pierwsze efekty. Zatem jak schudnąć po ciąży?

Przede wszystkim powinnaś zdecydować się na ćwiczenia aerobowe (bieganie, pływanie, jazda na rowerze). Ponieważ zapewne opiekujesz się dzieckiem i nie masz go z kim zostawić możesz wybrać jazdę na rowerze stacjonarnym, ćwiczenia przy płycie DVD lub bieg na bieżni. Wykorzystaj czas kiedy dziecko śpi.

Powinnaś ruszać się jak najwięcej, nawet podczas wnoszenie i znoszenia wózka możesz ćwiczyć mięśnie, które ujędrniają ciało. Korzystnie wpłynie na Twoja sylwetkę częste spacery oraz zabawy z dzieckiem.

By schudnąć niezbędne jest także odpowiednie zmodyfikowanie diety, które może po prostu sprowadzać się do ograniczenia jedzenia lub zastąpienia niektórych produktów mniej kalorycznymi. Jedz więcej błonnika, który znajdziesz w warzywach i owocach. To dodatkowo przyspieszy Twój metabolizm. Pij więcej wody, a zrezygnuj z kawy, herbaty oraz słodkich gazowanych napojów. Słodzona kawa z dodatkiem śmietanki może zawierać nawet 200 kalorii! Nie podjadaj także chips oraz słodyczy. Zamiast tego włącz do swojej diety świeże owoce, np. jabłka czy gruszki.

Zobacz więcej porad jak schudnąć po ciąży w naszym wirtualnym poradniku jak schudnąć po ciąży

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s