Jak zrobić mojito? Czyli doskonały przepis na mojito!

Jak zrobić mojito? Drink ten z pewnością Cię orzeźwi w upalne letnie dni, dlatego warto poznać na niego przepis. Tym bardziej, że jest łatwy w przygotowaniu. Zobacz poniżej i poznaj przepis na mojito!
Przepis na mojito – lista produktów:
30 ml białego rumu
1 limonka lub 1,5 limonki)
łyżka brązowego cukru
kilka listków mięty
woda gazowana
Jak zrobić mojito? Mojito przepis:
Pokrój limonkę w kilka ćwiartek, wyciśnij delikatnie sok, a potem wrzuć do szklanki. Potem wrzuć podarte listki mięty (ok 6-8), cukier i pokruszony lód. Na koniec wlej biały rum, a następnie wlej wodę gazowaną.
Pozostaje już tylko udekorować drinka. Aby to zrobić możesz wykorzystać plasterek limonki lub cytryny. Drink możesz udekorować również miętą.
Mojito jest gotowe do wypicia! Widzisz jakie to proste? Życzymy smacznego!

Leave a Reply

